Γεια σας! Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies για τη συλλογή στατιστικών στοιχείων, την ανάλυση της περιήγησης στον ιστότοπο, για σκοπούς Marketing και διαφήμισης και για να προσφέρουμε στους επισκέπτες μας τη βέλτιστη εμπειρία.

Μάθετε περισσότερα

Αποδέχομαι Δεν αποδέχομαι

Νηστεία; Ναι, αλλά με φαντασία!

Μαγειρεύοντας σε περίοδο νηστείας μπορεί να είναι λίγο δύσκολο από την άποψη νέων ιδεών, αλλά σίγουρα μπορεί να γίνει πολύ δημιουργικό! Για να διατηρήσουμε σωστή ισορροπία στον οργανισμό μας πρέπει να φροντίσουμε να υπάρχει ποικιλία στα γεύματα, αλλά και περιορισμός στα γεύματα που είναι πλούσια σε υδατάνθρακες.

O σωστός LAXANISTAS κάνει τη νηστεία πιο ενδιαφέρουσα, διαφορετική και αλλιώτικη, ψάχνοντας συνδυασμούς, νέες γεύσεις και ιδέες που νοστιμεύουν τις στιγμές στο τραπέζι!

Βρες κι εσύ νέες ιδέες για να κάνεις την καθημερινότητα στη νηστίσιμη κουζίνα πιο συναρπαστική! Με λίγη βοήθεια από τα παρακάτω tips και τη δική σου φαντασία, προσαρμόζοντας τις συνταγές στις δικές σου προτιμήσεις, αφαιρώντας ή προσθέτοντας υλικά όπως το τυρί, ανάλογα με το ποιες τροφές νηστεύεις, σίγουρα θα βρεις νέα έμπνευση για τα πιάτα σου!

Συνδύασε λαχανικά με όσπρια ή με ξηρούς καρπούς.

Μια νέα εκδοχή για τα πρασινα φασολάκια είναι να τα απολαύσεις περασμένα από το τηγανάκι με λίγο ελαιόλαδο και εμπλουτίζοντας το πιάτο με φυστίκια αιγίνης ή κάσιους και συνοδεύοντάς τα με αυγά, εαν τρως. Εναλλακτικά ετοίμασε μια σαλάτα από φακές σε συνδυασμό με τα αγαπημένα σου λαχανικά! Ακόμη και ένα απλό ανοιξιάτικο πιάτο λαχανικών μπορεί να γίνει ενδιαφέρον εαν προσθέσεις τη δική σου πινελιά ξηρών καρπών!

Απόλαυσε Junk food λιγο πιο... υγιεινά!

Φτιάξε ένα Burger λαχανικών και γέμισέ το με ό,τι τραβάει η όρεξή σου: ζουμερά μανιτάρια, μπιφτέκι φτιαγμένο με 3 ανάμικτα λαχανικά και ρεβύθι! Ετοίμασε μια τορτίγια με κόκκινα φασόλια και διάφορα άλλα λαχανικά, πέστο με κουκουνάρι και βασιλικό.

Μια Pasta μα ποια Pasta;

Τα ζυμαρικά είναι πάντα μια εύκολη και απολαυστική ιδέα για γεύμα ή δείπνο! Εαν δεν το παρακάνουμε με την υπερκατανάλωση, μπορούμε κάλλιστα μέσα στην εβδομάδα μια ή δυο φορές να απολαύσουμε ένα περιποιημένο πιάτο ζυμαρικών με πολλή φαντασία! Έχεις δοκιμάσει ποτέ πένες με αρακά και σάλτσα πέστο; Λαζάνια στο φούρνο με 3 ανάμικτα λαχανικά και νηστίσιμο τριμμένο τυρί; Πέννες με σπανακι; Ραβιόλι με μανιτάρια; Βάλε τη φαντασία σου και συνδύασε κονσέρβες και κατεψυγμένα λαχανικά με ζυμαρικά όλων των ειδών!

Φάε παραδοσιακά και αγαπημένα!

Δε φαντάζεσαι πόσο εύκολα μπορείς να ετοιμάσεις ένα χορταστικό πιάτο με μανιτάρια...σαγανάκι, ή να μαγειρέψεις αγαπημένα γεμιστά αλλιώτικά από τα άλλα, χρησιμοποιώντας στη γέμιση το αγαπημένο σου Texas mix!

Χρησιμοποίησε το ρύζι σαν βάση

Ένα πλούσιο ζουμερό ριζότο με μανιτάρια, μέχρι ένα διαφορετικό σπανακόρυζο με πράσινα φασολάκια μπορεί να είναι η αφορμή να μοιραστείς ένα ξεχωριστό πιάτο με όσους αγαπάς!

Απόλαυσε μια πίτσα! Μπορείς!

Πάρε τον καμβά- δηλαδή τη ζύμη σου. Χειροποίητη ή έτοιμη, ελαφριά, αφράτη ή πιο υγιεινή- και ξεκίνα να δημιουργείς! Πώς φαντάζεσαι την πίτσα σου σήμερα? Βάλε χρώματα, τόλμησε συνδυασμούς! Φτιάξε μια πίτσα με μανιτάρια και σπανάκι ή μια ανοιξιάτικη πίτσα με πολλά χρώματα!

Το ψάρι πάει με όλα!

Μπορεί η νηστεία να μας περιορίζει στην κατανάλωση ζωικής πρωτεϊνης, αλλά η κατανάλωση ψαριού ενδείκνυται και ταιριάζει με όλα τα λαχανικά! Φτιάξε ένα εύκολο σνακ βάζοντας τόνο μέσα σε ένα αφράτο σάντουιτς με καλαμπόκι, ετοίμασε ένα ζουμερό φιλέτο σολομού με τσίλι καλαμπόκι, ή απλώς μια σαλάτα με σαρδέλες  και μαριναρισμένο καλαμπόκι. Εναλλακτικά, άφησε τη φαντασία σου ελεύθερη και συνδύασε ένα ψαράκι στο φούρνο με 3 ανάμικτα λαχανικά, σαλάτα από πράσινα φασολάκια ή μια κονσέρβα καρότο- αρακά.

Στη νηστεία ένα είναι σίγουρο: ότι τα πιάτα μας πρέπει να έχουν χρώμα, ποικιλία και γεύση.Μην περιμένεις! Ξεκίνα να δημιουργείς, τώρα!


Συνταγές που σας ενδιαφέρουν

Ψητές γαρίδες με πουρέ καλαμποκιού
Ψητές γαρίδες με πουρέ καλαμποκιού

Ένα ελαφρύ και δημιουργικό πιάτο!

4 άτομα 15-30' Πρόκληση
Cottage cheese σαγανάκι με cranberry σως
Cottage cheese σαγανάκι με cranberry σως

Παραδοσιακό και ελαφρύ πιάτο!

6 άτομα πάνω από 45' Πρόκληση
Ριζότο με φασολάκια και σπανάκι
Ριζότο με φασολάκια και σπανάκι

Δυναμωτικό, διαφορετικό σπανακόρυζο!

4 άτομα 30-45' Μέτρια Δυσκολία
Μουςαρακά με σπαράγγια και εστραγκόν
Μουςαρακά με σπαράγγια και εστραγκόν

Ο νέος τρόπος να σερβίρεις αρακά!

4 άτομα πάνω από 45' Μέτρια Δυσκολία
Νηστεία; Ναι, αλλά με φαντασία!

Μαγειρεύοντας σε περίοδο νηστείας μπορεί να είναι λίγο δύσκολο από την άποψη νέων ιδεών, αλλά σίγουρα μπορεί να γίνει πολύ δημιουργικό! Για να διατηρήσουμε σωστή ισορροπία στον οργανισμό μας πρέπει να φροντίσουμε να υπάρχει ποικιλία στα γεύματα, αλλά και περιορισμός στα γεύματα που είναι πλούσια σε υδατάνθρακες.

O σωστός LAXANISTAS κάνει τη νηστεία πιο ενδιαφέρουσα, διαφορετική και αλλιώτικη, ψάχνοντας συνδυασμούς, νέες γεύσεις και ιδέες που νοστιμεύουν τις στιγμές στο τραπέζι!

Βρες κι εσύ νέες ιδέες για να κάνεις την καθημερινότητα στη νηστίσιμη κουζίνα πιο συναρπαστική! Με λίγη βοήθεια από τα παρακάτω tips και τη δική σου φαντασία, προσαρμόζοντας τις συνταγές στις δικές σου προτιμήσεις, αφαιρώντας ή προσθέτοντας υλικά όπως το τυρί, ανάλογα με το ποιες τροφές νηστεύεις, σίγουρα θα βρεις νέα έμπνευση για τα πιάτα σου!

Συνδύασε λαχανικά με όσπρια ή με ξηρούς καρπούς.

Μια νέα εκδοχή για τα πρασινα φασολάκια είναι να τα απολαύσεις περασμένα από το τηγανάκι με λίγο ελαιόλαδο και εμπλουτίζοντας το πιάτο με φυστίκια αιγίνης ή κάσιους και συνοδεύοντάς τα με αυγά, εαν τρως. Εναλλακτικά ετοίμασε μια σαλάτα από φακές σε συνδυασμό με τα αγαπημένα σου λαχανικά! Ακόμη και ένα απλό ανοιξιάτικο πιάτο λαχανικών μπορεί να γίνει ενδιαφέρον εαν προσθέσεις τη δική σου πινελιά ξηρών καρπών!

Απόλαυσε Junk food λιγο πιο... υγιεινά!

Φτιάξε ένα Burger λαχανικών και γέμισέ το με ό,τι τραβάει η όρεξή σου: ζουμερά μανιτάρια, μπιφτέκι φτιαγμένο με 3 ανάμικτα λαχανικά και ρεβύθι! Ετοίμασε μια τορτίγια με κόκκινα φασόλια και διάφορα άλλα λαχανικά, πέστο με κουκουνάρι και βασιλικό.

Μια Pasta μα ποια Pasta;

Τα ζυμαρικά είναι πάντα μια εύκολη και απολαυστική ιδέα για γεύμα ή δείπνο! Εαν δεν το παρακάνουμε με την υπερκατανάλωση, μπορούμε κάλλιστα μέσα στην εβδομάδα μια ή δυο φορές να απολαύσουμε ένα περιποιημένο πιάτο ζυμαρικών με πολλή φαντασία! Έχεις δοκιμάσει ποτέ πένες με αρακά και σάλτσα πέστο; Λαζάνια στο φούρνο με 3 ανάμικτα λαχανικά και νηστίσιμο τριμμένο τυρί; Πέννες με σπανακι; Ραβιόλι με μανιτάρια; Βάλε τη φαντασία σου και συνδύασε κονσέρβες και κατεψυγμένα λαχανικά με ζυμαρικά όλων των ειδών!

Φάε παραδοσιακά και αγαπημένα!

Δε φαντάζεσαι πόσο εύκολα μπορείς να ετοιμάσεις ένα χορταστικό πιάτο με μανιτάρια...σαγανάκι, ή να μαγειρέψεις αγαπημένα γεμιστά αλλιώτικά από τα άλλα, χρησιμοποιώντας στη γέμιση το αγαπημένο σου Texas mix!

Χρησιμοποίησε το ρύζι σαν βάση

Ένα πλούσιο ζουμερό ριζότο με μανιτάρια, μέχρι ένα διαφορετικό σπανακόρυζο με πράσινα φασολάκια μπορεί να είναι η αφορμή να μοιραστείς ένα ξεχωριστό πιάτο με όσους αγαπάς!

Απόλαυσε μια πίτσα! Μπορείς!

Πάρε τον καμβά- δηλαδή τη ζύμη σου. Χειροποίητη ή έτοιμη, ελαφριά, αφράτη ή πιο υγιεινή- και ξεκίνα να δημιουργείς! Πώς φαντάζεσαι την πίτσα σου σήμερα? Βάλε χρώματα, τόλμησε συνδυασμούς! Φτιάξε μια πίτσα με μανιτάρια και σπανάκι ή μια ανοιξιάτικη πίτσα με πολλά χρώματα!

Το ψάρι πάει με όλα!

Μπορεί η νηστεία να μας περιορίζει στην κατανάλωση ζωικής πρωτεϊνης, αλλά η κατανάλωση ψαριού ενδείκνυται και ταιριάζει με όλα τα λαχανικά! Φτιάξε ένα εύκολο σνακ βάζοντας τόνο μέσα σε ένα αφράτο σάντουιτς με καλαμπόκι, ετοίμασε ένα ζουμερό φιλέτο σολομού με τσίλι καλαμπόκι, ή απλώς μια σαλάτα με σαρδέλες  και μαριναρισμένο καλαμπόκι. Εναλλακτικά, άφησε τη φαντασία σου ελεύθερη και συνδύασε ένα ψαράκι στο φούρνο με 3 ανάμικτα λαχανικά, σαλάτα από πράσινα φασολάκια ή μια κονσέρβα καρότο- αρακά.

Στη νηστεία ένα είναι σίγουρο: ότι τα πιάτα μας πρέπει να έχουν χρώμα, ποικιλία και γεύση.Μην περιμένεις! Ξεκίνα να δημιουργείς, τώρα!