Γεια σας! Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies για τη συλλογή στατιστικών στοιχείων, την ανάλυση της περιήγησης στον ιστότοπο, για σκοπούς Marketing και διαφήμισης και για να προσφέρουμε στους επισκέπτες μας τη βέλτιστη εμπειρία.

Μάθετε περισσότερα

Αποδέχομαι Δεν αποδέχομαι

Το πλατύ φασολάκι

Ένα εποχιακό λαχανικό που καλλιεργείται σε πολλές χώρες.

100g = 88 θερμίδες

Το πλατύ φασολάκι, περιέχει μεγάλες ποσότητες πρωτεϊνών και διαιτητικών ινών, ασβεστίου, φωσφόρου, σιδήρου, μαγνησίου, καροτίνης και βιταμινών Α1, Β1, Β2, Ο, Ε.

Περιέχει περίπου 25% φυτικών πρωτεϊνών, των οποίων η θρεπτική αξία είναι πολύ υψηλότερη από αυτή των πρωτεϊνούχων δημητριακών. Είναι, επίσης, αγαπητό για την πλούσια περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, υδρογονάνθρακες, λίπη, βιταμίνες και μέταλλα.

Το πλατύ φασολάκι, δεν περιέχει χοληστερόλη, επομένως, η κατανάλωσή του συνιστάται σε όσους πάσχουν από διαταραχές του κυκλοφορικού συστήματος. Έχει ρυθμιστική επίδραση στο πεπτικό σύστημα λόγω της περιεκτικότητας σε ίνες, η οποία επιταχύνει τον μεταβολισμό.

Οι κάτοικοι της Τροίας έτρωγαν φασολάκια! Τα φασολάκια, είναι γνωστά στον άνθρωπο για πάνω από 5.000 χρόνια. Υπάρχουν ίχνη και αποδείξεις κατανάλωσής τους στην Κίνα, την αρχαία Αίγυπτο, ακόμη και στα ερείπια της Τροίας. Το εκτιμούσαν ιδιαίτερα, καθώς ήταν εύκολο να καλλιεργηθεί, είχε τεράστια ενεργειακή απόδοση και καταναλωνόταν κυρίως από τη χαμηλότερη κοινωνική τάξη. Στην αρχαιότητα, θεωρούνταν σύμβολο του θανάτου και δεν επιτρεπόταν να καταναλώνονται από τους ιερείς.

Το πιο νόστιμο είναι το νεαρό πλατύ φασολάκι, βρασμένο σε ελαφρώς αλατισμένο νερό, με λίγο βούτυρο. Μπορεί να προστεθεί σε σαλάτες, σούπες και κάθε είδους πιάτα με λαχανικά, όπως είναι τα φασόλια ή ο αρακάς.