Γεια σας! Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies για τη συλλογή στατιστικών στοιχείων, την ανάλυση της περιήγησης στον ιστότοπο, για σκοπούς Marketing και διαφήμισης και για να προσφέρουμε στους επισκέπτες μας τη βέλτιστη εμπειρία.

Μάθετε περισσότερα

Φασόλια: το superfood που χρειάζεται η διατροφή σας

 

Αν τα φασόλια δεν έχουν μπει ακόμα στην διατροφή σας, υπάρχουν μερικοί λόγοι να αναθεωρήσετε! Είναι από τα όσπρια που έχουν λίγες θερμίδες και υψηλή διατροφική αξία. Στο άρθρο που ακολουθεί, σας δίνουμε μερικά οφέλη και τρόπους που μπορούν να μπουν στο καθημερινό σας μενού!

 

Τα φασόλια προσφέρουν πολλά θρεπτικά οφέλη, είναι πλούσια σε πρωτεΐνες, βιταμίνες και έρχονται σε πολλές ποικιλίες. Ας δούμε όμως λίγο πιο αναλυτικά μερικά από τα οφέλη τους: 

 

1. Καλή πηγή βιταμίνης Β

 

 

Στις περισσότερες ποικιλίες φασολιών θα βρείτε διαφορετικά είδη βιταμινών, κάτι που σας βοηθά να μετατρέψετε την τροφή σε ενέργεια. Οι βιταμίνες και η ενέργεια που μας χαρίζουν είναι σημαντικοί παράγοντες για έναν γερό οργανισμό. Η ενέργεια που μας χαρίζει μια σωστή διατροφή φροντίζει για να είμαστε πάντα σε εγρήγορση και έτοιμοι να ξεκινήσουμε την κάθε μέρα.

 

2. Πηγή φυτικών ινών

 

 

Τα φασόλια περιέχουν υψηλή ποσότητα φυτικών ινών και άλλων θρεπτικών συστατικών που.

 

3. Περιέχουν σίδηρο

 

Η έλλειψη σιδήρου αποτελεί μια πολύ συχνή διατροφική έλλειψη και συχνά ψάχνουμε τροφές που να είναι πλούσιες σε σίδηρο – ειδικά εάν ακολουθούμε μια vegan ή vegetarian διατροφή και δεν τρώμε κρέας.

 

Εάν λοιπόν αναζητάτε μία διατροφική πρόταση πλούσια σε σίδηρο, τα φασόλια είναι ιδανικά ωστόσο  για μια ολοκληρωμένη διατροφή πρέπει να συνδυάζονται και με άλλες πηγές σιδήρου.

 

4. Φασόλια για καλύτερη  πέψη

 

Η καλύτερη συμβουλή για καλύτερη πέψη είναι πολύ νερό μέσα στη μέρα, όμως όταν συνδυάζεται με φασόλια στην διατροφή μας τα αποτελέσματα είναι ακόμη καλύτερα. 

 

Τα φασόλια έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε διαιτητικές ίνες και άλλα στοιχεία που συμβάλουν στην σωστή πέψη των τροφών από τον οργανισμό. Ακόμα βοηθούν σε πρόβλημα δυσκοιλιότητας που πολλοί από εμάς αντιμετωπίζουν καθημερινά.

 

5. Έλεγχος της όρεξης

 

Όταν ένα άτομο τρώει φασόλια, οι ίνες και τα υγιή άμυλα που περιέχουν μπορούν να βοηθήσουν στη δημιουργία ενός αισθήματος πληρότητας και ικανοποίησης. Επομένως την μείωση της αίσθησης πείνας. 

 

Μια διατροφή πλούσια σε φασόλια θα μπορούσε να βοηθήσει στην πρόληψη της υπερκατανάλωσης τροφής και μπορεί να οδηγήσει σε ομαλή και φυσική απώλεια βάρους.

 

Απογειώστε την διατροφή σας με φασόλια

 

 

Ώρα να προσθέσετε φασόλια στη διατροφή σας και να χαρίσετε στα γεύματά σας βιταμίνες και γεύση. Τα κόκκινα φασόλια σε κονσέρβα είναι μια εύκολη λύση για να γλιτώσετε την προετοιμασία που χρειάζονται, χωρίς να χάσετε τη θρεπτική αξία και τα οφέλη που έχουν να προσφέρουν.

Οι παραλλαγές που μπορείτε να τα αξιοποιήσετε στο μαγείρεμα και στα σνακ που ετοιμάζετε καθημερινά είναι πολλές! Το μόνο που χρειάζεστε είναι λίγη φαντασία και μερικά tips που θα βρείτε παρακάτω.

 

Μερικές επιλογές που μπορείτε να ακολουθήσετε για να τα βάλετε στη διατροφή σας περιλαμβάνουν: 

 

  • Να αντικαταστήσετε το κρέας με φασόλια της αρεσκείας σας. Δοκιμάστε να βάλετε φασόλια αντί για κρέας σε σούπες, στιφάδο, ακόμα και ζυμαρικά! Μπορεί να μη το είχατε φανταστεί αλλά έτσι τα πιάτα σας θα παραμείνουν γευστικά απλώς με λιγότερες θερμίδες.
  • Δοκιμάστε να τα προσθέσετε σε κρύες σαλάτες. Μια γρήγορη εναλλακτική που δεν χρειάζεται πολλή προετοιμασία – ειδικά εάν το καθημερινό σας πρόγραμμα είναι έντονο, είναι οι κρύες σαλάτες! Τα φασόλια είναι νόστιμα και μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως το κύριο συστατικό σε θρεπτικές και πλούσιες σε πρωτεΐνη, δροσερές σαλάτες.
  • Συνδυάστε τα με σιτηρά και δημητριακά. Εάν ακολουθείτε μια vegan διατροφή, μια καλή επιλογή είναι να συνδυάσετε δημητριακά με φασόλια. Αυτό το μιξ δημιουργεί μια πλήρη διατροφή που θα χαρίσει στον οργανισμό σας την πρωτεΐνη που έχει ανάγκη.

 

Τα φασόλια παρέχουν πρωτεΐνες, φυτικές ίνες, σίδηρο και αντιοξειδωτικά που τα κάνουν μια υγιεινή προσθήκη στη διατροφή μας. Πρέπει όμως να προσέχουμε όταν τα εισάγουμε στην διατροφή μας και να αυξάνουμε σταδιακά την προσθήκη τους στα φαγητά που τρώμε, έτσι ώστε να μειωθεί ο κίνδυνος εντερικής δυσφορίας.


Συνταγές που σας ενδιαφέρουν

ΛΑΧΑΝΙSTAS Σούπερ Κροκέτες με 3 λαχανικά
ΛΑΧΑΝΙSTAS Σούπερ Κροκέτες με 3 λαχανικά

Ιδανικό σνακ για κολατσιό στο σχολείο!

5 άτομα 30-45' Εύκολη
Ψητές γαρίδες με πουρέ καλαμποκιού
Ψητές γαρίδες με πουρέ καλαμποκιού

Ένα ελαφρύ και δημιουργικό πιάτο!

4 άτομα 15-30' Πρόκληση
ΛΑΧΑΝΙSTAS Zουμερός σολομός με καλαμπόκι
ΛΑΧΑΝΙSTAS Zουμερός σολομός με καλαμπόκι

Ένα ξεχωριστό πιάτο που συναρπάζει!

2 άτομα 30-45' Μέτρια Δυσκολία
Ριγκατόνιμε λαχανικά και κρέμα γάλακτος
Ριγκατόνιμε λαχανικά και κρέμα γάλακτος

Ένας πολύχρωμος πειρασμός!

4 άτομα 15-30' Εύκολη
Φασόλια: το superfood που χρειάζεται η διατροφή σας

 

Αν τα φασόλια δεν έχουν μπει ακόμα στην διατροφή σας, υπάρχουν μερικοί λόγοι να αναθεωρήσετε! Είναι από τα όσπρια που έχουν λίγες θερμίδες και υψηλή διατροφική αξία. Στο άρθρο που ακολουθεί, σας δίνουμε μερικά οφέλη και τρόπους που μπορούν να μπουν στο καθημερινό σας μενού!

 

Τα φασόλια προσφέρουν πολλά θρεπτικά οφέλη, είναι πλούσια σε πρωτεΐνες, βιταμίνες και έρχονται σε πολλές ποικιλίες. Ας δούμε όμως λίγο πιο αναλυτικά μερικά από τα οφέλη τους: 

 

1. Καλή πηγή βιταμίνης Β

 

 

Στις περισσότερες ποικιλίες φασολιών θα βρείτε διαφορετικά είδη βιταμινών, κάτι που σας βοηθά να μετατρέψετε την τροφή σε ενέργεια. Οι βιταμίνες και η ενέργεια που μας χαρίζουν είναι σημαντικοί παράγοντες για έναν γερό οργανισμό. Η ενέργεια που μας χαρίζει μια σωστή διατροφή φροντίζει για να είμαστε πάντα σε εγρήγορση και έτοιμοι να ξεκινήσουμε την κάθε μέρα.

 

2. Πηγή φυτικών ινών

 

 

Τα φασόλια περιέχουν υψηλή ποσότητα φυτικών ινών και άλλων θρεπτικών συστατικών που.

 

3. Περιέχουν σίδηρο

 

Η έλλειψη σιδήρου αποτελεί μια πολύ συχνή διατροφική έλλειψη και συχνά ψάχνουμε τροφές που να είναι πλούσιες σε σίδηρο – ειδικά εάν ακολουθούμε μια vegan ή vegetarian διατροφή και δεν τρώμε κρέας.

 

Εάν λοιπόν αναζητάτε μία διατροφική πρόταση πλούσια σε σίδηρο, τα φασόλια είναι ιδανικά ωστόσο  για μια ολοκληρωμένη διατροφή πρέπει να συνδυάζονται και με άλλες πηγές σιδήρου.

 

4. Φασόλια για καλύτερη  πέψη

 

Η καλύτερη συμβουλή για καλύτερη πέψη είναι πολύ νερό μέσα στη μέρα, όμως όταν συνδυάζεται με φασόλια στην διατροφή μας τα αποτελέσματα είναι ακόμη καλύτερα. 

 

Τα φασόλια έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε διαιτητικές ίνες και άλλα στοιχεία που συμβάλουν στην σωστή πέψη των τροφών από τον οργανισμό. Ακόμα βοηθούν σε πρόβλημα δυσκοιλιότητας που πολλοί από εμάς αντιμετωπίζουν καθημερινά.

 

5. Έλεγχος της όρεξης

 

Όταν ένα άτομο τρώει φασόλια, οι ίνες και τα υγιή άμυλα που περιέχουν μπορούν να βοηθήσουν στη δημιουργία ενός αισθήματος πληρότητας και ικανοποίησης. Επομένως την μείωση της αίσθησης πείνας. 

 

Μια διατροφή πλούσια σε φασόλια θα μπορούσε να βοηθήσει στην πρόληψη της υπερκατανάλωσης τροφής και μπορεί να οδηγήσει σε ομαλή και φυσική απώλεια βάρους.

 

Απογειώστε την διατροφή σας με φασόλια

 

 

Ώρα να προσθέσετε φασόλια στη διατροφή σας και να χαρίσετε στα γεύματά σας βιταμίνες και γεύση. Τα κόκκινα φασόλια σε κονσέρβα είναι μια εύκολη λύση για να γλιτώσετε την προετοιμασία που χρειάζονται, χωρίς να χάσετε τη θρεπτική αξία και τα οφέλη που έχουν να προσφέρουν.

Οι παραλλαγές που μπορείτε να τα αξιοποιήσετε στο μαγείρεμα και στα σνακ που ετοιμάζετε καθημερινά είναι πολλές! Το μόνο που χρειάζεστε είναι λίγη φαντασία και μερικά tips που θα βρείτε παρακάτω.

 

Μερικές επιλογές που μπορείτε να ακολουθήσετε για να τα βάλετε στη διατροφή σας περιλαμβάνουν: 

 

  • Να αντικαταστήσετε το κρέας με φασόλια της αρεσκείας σας. Δοκιμάστε να βάλετε φασόλια αντί για κρέας σε σούπες, στιφάδο, ακόμα και ζυμαρικά! Μπορεί να μη το είχατε φανταστεί αλλά έτσι τα πιάτα σας θα παραμείνουν γευστικά απλώς με λιγότερες θερμίδες.
  • Δοκιμάστε να τα προσθέσετε σε κρύες σαλάτες. Μια γρήγορη εναλλακτική που δεν χρειάζεται πολλή προετοιμασία – ειδικά εάν το καθημερινό σας πρόγραμμα είναι έντονο, είναι οι κρύες σαλάτες! Τα φασόλια είναι νόστιμα και μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως το κύριο συστατικό σε θρεπτικές και πλούσιες σε πρωτεΐνη, δροσερές σαλάτες.
  • Συνδυάστε τα με σιτηρά και δημητριακά. Εάν ακολουθείτε μια vegan διατροφή, μια καλή επιλογή είναι να συνδυάσετε δημητριακά με φασόλια. Αυτό το μιξ δημιουργεί μια πλήρη διατροφή που θα χαρίσει στον οργανισμό σας την πρωτεΐνη που έχει ανάγκη.

 

Τα φασόλια παρέχουν πρωτεΐνες, φυτικές ίνες, σίδηρο και αντιοξειδωτικά που τα κάνουν μια υγιεινή προσθήκη στη διατροφή μας. Πρέπει όμως να προσέχουμε όταν τα εισάγουμε στην διατροφή μας και να αυξάνουμε σταδιακά την προσθήκη τους στα φαγητά που τρώμε, έτσι ώστε να μειωθεί ο κίνδυνος εντερικής δυσφορίας.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description