Γεια σας! Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies για τη συλλογή στατιστικών στοιχείων, την ανάλυση της περιήγησης στον ιστότοπο, για σκοπούς Marketing και διαφήμισης και για να προσφέρουμε στους επισκέπτες μας τη βέλτιστη εμπειρία.

Μάθετε περισσότερα

Πώς να τρως τα λαχανάκια

 

Τα λαχανάκια είναι πιο υγιεινά όταν είναι ωμά. Είναι, επίσης, τόσο ευαίσθητα που δεν αντέχουν την υψηλή θερμότητα. Εδώ θα βρείτε μερικούς τρόπους να τα απολαύσετε:

 

Ρύζι με λαχανικά και λαχανάκια

Προσθέτουμε τα λαχανάκια στο τέλος του μαγειρέματος. Ένα ανακάτεμα με ένα κουτάλι στο ζεστό μείγμα είναι αρκετό για να απορροφήσουν τη γεύση του φαγητού.

Σε ένα μπέργκερ

Εκτός από την συνηθισμένη γέμιση στο ψωμάκι του μπέργκερ, προσθέτουμε επίσης μια χούφτα λαχανάκια.

Σούπα βελουτέ

Κάθε σούπα βελουτέ θα είναι μια χαρά αν σερβιριστεί με περίπου ένα κουταλάκι του γλυκού λαχανάκια ακριβώς στο κέντρο. Τα λαχανάκια δεν θα βυθιστούν, αλλά θα παραμένουν στην κορυφή ως μια νόστιμη διακόσμηση.

Σούπα

Σε μια σούπα φασολιών είναι ένα εξαιρετικό υποκατάστατο για noodles. Τα προσθέτουμε ακριβώς πριν σερβιριστεί η ζεστή σούπα στο μπολ. Η ζέστη θερμοκρασία θα κάνει τα λαχανάκια μαλακά μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα.

Σαλάτα

Αυτό είναι ένα κλασσικό πιάτο. Προσθέτουμε στα λαχανάκια ένα αγγούρι και ένα καρότο, κόβουμε μία κόκκινη και μία πράσινη πιπεριά σε λεπτές λωρίδες, πασπαλίζουμε με άνηθο και μαϊντανό και αλατοπιπερώνουμε όπως επιθυμούμε.

 


Συνταγές που σας ενδιαφέρουν

Βασιλική σαλάτα λαχανικών με φιλέτο ψαριού και σάλτσα ταρτάρ
Βασιλική σαλάτα λαχανικών με φιλέτο ψαριού και σάλτσα ταρτάρ

Μία απλή και πενανόστιμη συνταγή.

4 άτομα 30-45' Εύκολη
ΛΑΧΑΝΙSTAS  Πρωινό με κινόα
ΛΑΧΑΝΙSTAS Πρωινό με κινόα

Κινόα: ένα superfood και το μυστικό συστατικό για ένα υγιεινό πρωινό, πλούσιο σε πρωτεΐνες και βιταμίνες. Μια εύκολη και γρήγορη συνταγή για ένα νόστιμο και θρεπτικό πιάτο με κινόα, γιαούρτι και φρούτα, που θα σας γεμίσει ενέργεια για όλη την ημέρα!

2 άτομα 15-30' Εύκολη
Ρολό χοιρινού με φασόλια
Ρολό χοιρινού με φασόλια

Ζεστό, λαχταριστό, θρεπτικό!

4 άτομα 30-45' Μέτρια Δυσκολία
ΛΑΧΑΝΙSTAS Μίνι κεϊκάκια με Texas Mix
ΛΑΧΑΝΙSTAS Μίνι κεϊκάκια με Texas Mix

Μικρές μπουκιές απόλαυσης!

4 άτομα 30-45' Πρόκληση
Πώς να τρως τα λαχανάκια

 

Τα λαχανάκια είναι πιο υγιεινά όταν είναι ωμά. Είναι, επίσης, τόσο ευαίσθητα που δεν αντέχουν την υψηλή θερμότητα. Εδώ θα βρείτε μερικούς τρόπους να τα απολαύσετε:

 

Ρύζι με λαχανικά και λαχανάκια

Προσθέτουμε τα λαχανάκια στο τέλος του μαγειρέματος. Ένα ανακάτεμα με ένα κουτάλι στο ζεστό μείγμα είναι αρκετό για να απορροφήσουν τη γεύση του φαγητού.

Σε ένα μπέργκερ

Εκτός από την συνηθισμένη γέμιση στο ψωμάκι του μπέργκερ, προσθέτουμε επίσης μια χούφτα λαχανάκια.

Σούπα βελουτέ

Κάθε σούπα βελουτέ θα είναι μια χαρά αν σερβιριστεί με περίπου ένα κουταλάκι του γλυκού λαχανάκια ακριβώς στο κέντρο. Τα λαχανάκια δεν θα βυθιστούν, αλλά θα παραμένουν στην κορυφή ως μια νόστιμη διακόσμηση.

Σούπα

Σε μια σούπα φασολιών είναι ένα εξαιρετικό υποκατάστατο για noodles. Τα προσθέτουμε ακριβώς πριν σερβιριστεί η ζεστή σούπα στο μπολ. Η ζέστη θερμοκρασία θα κάνει τα λαχανάκια μαλακά μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα.

Σαλάτα

Αυτό είναι ένα κλασσικό πιάτο. Προσθέτουμε στα λαχανάκια ένα αγγούρι και ένα καρότο, κόβουμε μία κόκκινη και μία πράσινη πιπεριά σε λεπτές λωρίδες, πασπαλίζουμε με άνηθο και μαϊντανό και αλατοπιπερώνουμε όπως επιθυμούμε.

 

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description