Γεια σας! Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies για τη συλλογή στατιστικών στοιχείων, την ανάλυση της περιήγησης στον ιστότοπο, για σκοπούς Marketing και διαφήμισης και για να προσφέρουμε στους επισκέπτες μας τη βέλτιστη εμπειρία.

Μάθετε περισσότερα

Αποδέχομαι Δεν αποδέχομαι

Ο δεκάλογος του ΛΑΧΑΝΙSTA!

1.Επίλεξε λαχανικά με έντονα και ζωντανά χρώματα για να κάνεις τα καθημερινά σου πιάτα πιο ευχάριστα! Είναι γεμάτα βιταμίνες και μέταλλα, και εκτός από τέλεια γεύση, κάνουν καλό στην υγεία σου!

 

2.Γέμισε την κουζίνα σου λαχανικά! Κράτα πάντα απόθεμα στην κατάψυξή σου, ή στο ντουλάπι σου με κονσέρβες Bonduelle, χωρίς συντηρητικά! Ποτέ δεν ξέρεις πότε μπορείς να τα μαγειρέψεις για ένα κυρίως πιάτο, να τα χρησιμοποιήσεις ως συνοδευτικό ή να φτιάξεις κάτι εντελώς καινούριο!

 

3.Ανακάλυψε νέους, εύκολους τρόπους να μαγειρεύεις! Φτιάξε τα λαχανικά σου -εκτός από την εκτός από την κατσαρόλα- και στο τηγάνι, με χίλους δυο τρόπους και συνδυασμούς!

 

4.Κατανάλωσε κατεψυγμένα λαχανικά που είναι αποδεδειγμένα εξίσου θρεπτικά με τα φρέσκα, ειδικά εάν έχουν καταψυχθεί με τη μέθοδο του ατμού, που μαλακώνει τις ίνες τους και τα κάνει εύπεπτα και εύκολα στο μαγείρεμα, χωρίς να αλλοιώνει τις βιταμίνες τους!

 

5.Μάζεψε ήλιο για 10 λεπτά κάθε μέρα! Είναι εντυπωσιακό πώς ο ήλιος με τη βιταμίνη D επιδρά

στον οργανισμό μας θετικά! Ακριβώς όπως τα λαχανικά! Μην το αμελείς, και θα δεις άμεσα τη διαφορά στο δέρμα και τη διάθεσή σου!

 

6.Πίνε πολύ νερό, λαμβάνοντας σταθερές ποσότητες υγρών κατά τη διάρκεια της ημέρας. Μην αφήνεις τον οργανισμό σου να αφυδατωθεί. Δοκίμασε επίσης αφεψήματα ζεστά ή κρύα, αποφεύγοντας τη ζάχαρη φυσικά. 

 

7.Σεβάσου όλη τη διατροφική αλυσίδα. Μπορείς να είσαι ΛΑΧΑΝΙSTAS είτε είσαι vegan, είτε όχι! Μπορείς να επιλέγεις να συνδυάζεις τα λαχανικά σου με οποιαδήποτε διατροφική ομάδα και να δημιουργείς πρωτότυπες συνταγές!

 

8.Ακολούθησε τον κανόνα των 5! Κατανάλωσε τουλάχιστον 5 λαχανικά μέσα στην ημέρα φροντίζοντας τα πιάτα σου να περιλαμβάνουν διάφορα χρώματα όπως κόκκινο (π.χ. κόκκινα φασόλια, πιπεριά), πορτοκαλί (π.χ. καρότο), κίτρινο (π.χ. καλαμπόκι, κίτρινη πιπεριά), πράσινο (π.χ. αρακάς, φασολάκι, σπανάκι) και άσπρο (π.χ. κουνουπίδι).

 

9.Μάθε στα παιδιά πως τα λαχανικά είναι νόστιμα! Γίνε δημιουργικός στην κουζίνα, βάλε χρώματα, κρύψε τα λαχανικά μέσα σε έξυπνες συνταγές, κάνε τα παιδιά να αγαπήσουν τη γεύση τους!__

 

10.Διάδωσε το μήνυμα! Τα λαχανικά δεν είναι βαρετά! Αντιθέτως, σε κάνουν να αγαπάς τον εαυτό σου, τη ζωή, τη μαγειρική και το καλό φαΐ! 

 


Συνταγές που σας ενδιαφέρουν

ΛΑΧΑΝΙSTAS Ομελέτα με σπανάκι & μπέικον
ΛΑΧΑΝΙSTAS Ομελέτα με σπανάκι & μπέικον

Πανεύκολη & πεντανόστιμη απόλαυση!

4 άτομα 30-45' Εύκολη
Πολύχρωμα pancakes με πατζάρι, καλαμπόκι & αρακά
Πολύχρωμα pancakes με πατζάρι, καλαμπόκι & αρακά

Για μικρούς και μεγάλους φίλους!

4 άτομα πάνω από 45' Πρόκληση
ΛΑΧΑΝΙSTAS Λαχταριστή τάρτα αρακά με γιαούρτι
ΛΑΧΑΝΙSTAS Λαχταριστή τάρτα αρακά με γιαούρτι

Πλούσια μεσογειακή γεύση

4 άτομα 30-45' Εύκολη
ΛΑΧΑΝΙSTAS Σισιλιάνικη πίτσα με καλαμπόκι chilli
ΛΑΧΑΝΙSTAS Σισιλιάνικη πίτσα με καλαμπόκι chilli

Μια πίτσα διαφορετική από τις άλλες!

2 άτομα 30-45' Μέτρια Δυσκολία
Ο δεκάλογος του ΛΑΧΑΝΙSTA!

1.Επίλεξε λαχανικά με έντονα και ζωντανά χρώματα για να κάνεις τα καθημερινά σου πιάτα πιο ευχάριστα! Είναι γεμάτα βιταμίνες και μέταλλα, και εκτός από τέλεια γεύση, κάνουν καλό στην υγεία σου!

 

2.Γέμισε την κουζίνα σου λαχανικά! Κράτα πάντα απόθεμα στην κατάψυξή σου, ή στο ντουλάπι σου με κονσέρβες Bonduelle, χωρίς συντηρητικά! Ποτέ δεν ξέρεις πότε μπορείς να τα μαγειρέψεις για ένα κυρίως πιάτο, να τα χρησιμοποιήσεις ως συνοδευτικό ή να φτιάξεις κάτι εντελώς καινούριο!

 

3.Ανακάλυψε νέους, εύκολους τρόπους να μαγειρεύεις! Φτιάξε τα λαχανικά σου -εκτός από την εκτός από την κατσαρόλα- και στο τηγάνι, με χίλους δυο τρόπους και συνδυασμούς!

 

4.Κατανάλωσε κατεψυγμένα λαχανικά που είναι αποδεδειγμένα εξίσου θρεπτικά με τα φρέσκα, ειδικά εάν έχουν καταψυχθεί με τη μέθοδο του ατμού, που μαλακώνει τις ίνες τους και τα κάνει εύπεπτα και εύκολα στο μαγείρεμα, χωρίς να αλλοιώνει τις βιταμίνες τους!

 

5.Μάζεψε ήλιο για 10 λεπτά κάθε μέρα! Είναι εντυπωσιακό πώς ο ήλιος με τη βιταμίνη D επιδρά

στον οργανισμό μας θετικά! Ακριβώς όπως τα λαχανικά! Μην το αμελείς, και θα δεις άμεσα τη διαφορά στο δέρμα και τη διάθεσή σου!

 

6.Πίνε πολύ νερό, λαμβάνοντας σταθερές ποσότητες υγρών κατά τη διάρκεια της ημέρας. Μην αφήνεις τον οργανισμό σου να αφυδατωθεί. Δοκίμασε επίσης αφεψήματα ζεστά ή κρύα, αποφεύγοντας τη ζάχαρη φυσικά. 

 

7.Σεβάσου όλη τη διατροφική αλυσίδα. Μπορείς να είσαι ΛΑΧΑΝΙSTAS είτε είσαι vegan, είτε όχι! Μπορείς να επιλέγεις να συνδυάζεις τα λαχανικά σου με οποιαδήποτε διατροφική ομάδα και να δημιουργείς πρωτότυπες συνταγές!

 

8.Ακολούθησε τον κανόνα των 5! Κατανάλωσε τουλάχιστον 5 λαχανικά μέσα στην ημέρα φροντίζοντας τα πιάτα σου να περιλαμβάνουν διάφορα χρώματα όπως κόκκινο (π.χ. κόκκινα φασόλια, πιπεριά), πορτοκαλί (π.χ. καρότο), κίτρινο (π.χ. καλαμπόκι, κίτρινη πιπεριά), πράσινο (π.χ. αρακάς, φασολάκι, σπανάκι) και άσπρο (π.χ. κουνουπίδι).

 

9.Μάθε στα παιδιά πως τα λαχανικά είναι νόστιμα! Γίνε δημιουργικός στην κουζίνα, βάλε χρώματα, κρύψε τα λαχανικά μέσα σε έξυπνες συνταγές, κάνε τα παιδιά να αγαπήσουν τη γεύση τους!__

 

10.Διάδωσε το μήνυμα! Τα λαχανικά δεν είναι βαρετά! Αντιθέτως, σε κάνουν να αγαπάς τον εαυτό σου, τη ζωή, τη μαγειρική και το καλό φαΐ!