Γεια σας! Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies για τη συλλογή στατιστικών στοιχείων, την ανάλυση της περιήγησης στον ιστότοπο, για σκοπούς Marketing και διαφήμισης και για να προσφέρουμε στους επισκέπτες μας τη βέλτιστη εμπειρία.

Μάθετε περισσότερα

Αποδέχομαι Δεν αποδέχομαι

Τι θα φάμε σήμερα; 6 tips να οργανώσεις το μενού της εβδομάδας!

Τι θα μαγειρέψω σήμερα; Εάν βαρέθηκες να ρωτάς τον εαυτό σου κάθε μέρα το ίδιο, μάθε να οργανώνεις το μενού της εβδομάδας, το χρόνο και τα ψώνια σου, ώστε να εξοικονομείς χρόνο για περισσότερα πράγματα!

 

Όσο κι αν σου αρέσει η μαγειρική- ναι το ξέρουμε ότι είσαι ΛΑΧΑΝΙSTAS- υπάρχουν στιγμές που βαριέσαι να σκέφτεσαι τελευταία στιγμή τι θα φάει σήμερα η οικογένεια, εάν σου λείπει κάποιο υλικό και πρέπει να τρέχεις και πότε θα προλάβεις να μαγειρέψεις! Το καλύτερο για το χρόνο, την τσέπη, το μυαλό, αλλά και την υγεία σου, είναι να δημιουργείς ένα συγκεκριμένο πλάνο γευμάτων για την εβδομάδα, ώστε να έχεις και ισορροπημένη διατροφή, και το ψυγείο και τα ντουλάπια σου οργανωμένα! Έτσι, θα έχεις περισσότερο χρόνο να αφιερώσεις στον εαυτό σου!

1.      Ψάχνε και αποθήκευε νέες συνταγές!

Ο καλύτερος τρόπος να μη βαριέσαι ποτέ ούτε το φαγητό ούτε το μαγείρεμα, είναι να εντάσεις τουλάχιστον μια νέα συνταγή την εβδομάδα στα γεύματά σου! Με τον τρόπο αυτό θα έχεις και ποικιλία, και ενδιαφέρον για νέες γεύσεις, και θα κρατάς αμείωτο το ενδιαφέρον της οικογένειας και των φίλων με τους οποίους μοιράζεσαι το τραπέζι σου! Μην ξεχνάς να βλέπεις τη συνταγή της εβδομάδας στο Bonduelle.gr και συνταγές που ανανεώνονται διαρκώς, εδώ!

2.      Ρώτησε τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας τι έχουν επιθυμήσει να φάνε

Κάθε εβδομάδα κάνε ένα brainstorming με τους δικούς σου και πάρε ιδέες για κάποια φαγητά που θα ήθελαν να συμπεριλάβεις στο μενού της εβδομάδας. Καμμιά φορά, η ρουτίνα και η καθημερινότητα μας κάνει να κολλάμε στα ίδια και τα ίδια, οπότε μια δυο γνώμες παραπάνω είναι πάντα χρήσιμες!

3.      Τσέκαρε τον καιρό

Εντελώς διαφορετικά φαγητά θα μαγειρέψεις σε μια εβδομάδα με ζέστη και ηλιοφάνεια και άλλα σε μια μουντή βροχερή η ψυχρή εβδομάδα! Τσέκαρε τον καιρό και προσάρμοσε τις επιλογές σου ανάλογα με αυτόν!

4.      Επίλεξε μια συγκεκριμένη ημέρα για τα ψώνια σου και κάνε λίστα

Το να πηγαίνεις για ψώνια μια συγκεκριμένη ημέρα και όχι τυχαία, βοηθά να κρατάς σωστή οργάνωση στα γεύματα και τα υλικά σου. Γράψε από τη μια πλευρά τα φαγητά της εβδομάδας και από την άλλη τα υλικά που θα χρειαστείς!

5.      Φτιάξε ένα ισορροπημένο πλάνο διατροφής!

Φρόντισε να συμπεριλαμβάνεις στα γεύματα της εβδομάδας όλα όσα χρειάζεται ο οργανισμός για μια καλή υγεία και ισορροπία: όσπρια, κρέας και πουλερικά, ψάρι, ζυμαρικά, λαδερά και φυσικά άφθονα λαχανικά!

6.      Βάλε τα λαχανικά στην καθημερινότητά σου!

Επειδή κάνουν καλό σε όλους! Επειδή βάζουν χρώμα και γεύση στα πιάτα σου. Επειδή σου δίνουν αμέτρητες ιδέες για συνταγές, με τα πάντα! Εκτός από τα φρέσκα λαχανικά, φρόντισε να έχεις πάντα στην κατάψυξη και τα ντουλάπια της κουζίνας σου λαχανικά Bonduelle, που σου δίνουν λύσεις να μαγειρέψεις γρήγορα, νόστιμα και θρεπτικά!


Συνταγές που σας ενδιαφέρουν

Ριζότο με φασολάκια και σπανάκι
Ριζότο με φασολάκια και σπανάκι

Δυναμωτικό, διαφορετικό σπανακόρυζο!

4 άτομα 30-45' Μέτρια Δυσκολία
ΛΑΧΑΝΙSTAS Ριζότο με μανιτάρια, λιαστές τομάτες και ρόκα
ΛΑΧΑΝΙSTAS Ριζότο με μανιτάρια, λιαστές τομάτες και ρόκα

Ριζότο με μανιτάρια, λιαστές τομάτες και ρόκα, kρεμώδης και νόστιμος πειρασμός με γευστικές εντάσεις.

2 άτομα 30-45' Μέτρια Δυσκολία
ΛΑΧΑΝΙSTAS Απαλή κρεμώδης σούπα αρακά με τραγανό προσούτο
ΛΑΧΑΝΙSTAS Απαλή κρεμώδης σούπα αρακά με τραγανό προσούτο

Ένα πιάτο γεμάτο αρώματα!

2 άτομα 30-45' Πρόκληση
Πολύχρωμα pancakes με πατζάρι, καλαμπόκι & αρακά
Πολύχρωμα pancakes με πατζάρι, καλαμπόκι & αρακά

Για μικρούς και μεγάλους φίλους!

4 άτομα πάνω από 45' Πρόκληση
Τι θα φάμε σήμερα; 6 tips να οργανώσεις το μενού της εβδομάδας!

Τι θα μαγειρέψω σήμερα; Εάν βαρέθηκες να ρωτάς τον εαυτό σου κάθε μέρα το ίδιο, μάθε να οργανώνεις το μενού της εβδομάδας, το χρόνο και τα ψώνια σου, ώστε να εξοικονομείς χρόνο για περισσότερα πράγματα!

 

Όσο κι αν σου αρέσει η μαγειρική- ναι το ξέρουμε ότι είσαι ΛΑΧΑΝΙSTAS- υπάρχουν στιγμές που βαριέσαι να σκέφτεσαι τελευταία στιγμή τι θα φάει σήμερα η οικογένεια, εάν σου λείπει κάποιο υλικό και πρέπει να τρέχεις και πότε θα προλάβεις να μαγειρέψεις! Το καλύτερο για το χρόνο, την τσέπη, το μυαλό, αλλά και την υγεία σου, είναι να δημιουργείς ένα συγκεκριμένο πλάνο γευμάτων για την εβδομάδα, ώστε να έχεις και ισορροπημένη διατροφή, και το ψυγείο και τα ντουλάπια σου οργανωμένα! Έτσι, θα έχεις περισσότερο χρόνο να αφιερώσεις στον εαυτό σου!

1.      Ψάχνε και αποθήκευε νέες συνταγές!

Ο καλύτερος τρόπος να μη βαριέσαι ποτέ ούτε το φαγητό ούτε το μαγείρεμα, είναι να εντάσεις τουλάχιστον μια νέα συνταγή την εβδομάδα στα γεύματά σου! Με τον τρόπο αυτό θα έχεις και ποικιλία, και ενδιαφέρον για νέες γεύσεις, και θα κρατάς αμείωτο το ενδιαφέρον της οικογένειας και των φίλων με τους οποίους μοιράζεσαι το τραπέζι σου! Μην ξεχνάς να βλέπεις τη συνταγή της εβδομάδας στο Bonduelle.gr και συνταγές που ανανεώνονται διαρκώς, εδώ!

2.      Ρώτησε τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας τι έχουν επιθυμήσει να φάνε

Κάθε εβδομάδα κάνε ένα brainstorming με τους δικούς σου και πάρε ιδέες για κάποια φαγητά που θα ήθελαν να συμπεριλάβεις στο μενού της εβδομάδας. Καμμιά φορά, η ρουτίνα και η καθημερινότητα μας κάνει να κολλάμε στα ίδια και τα ίδια, οπότε μια δυο γνώμες παραπάνω είναι πάντα χρήσιμες!

3.      Τσέκαρε τον καιρό

Εντελώς διαφορετικά φαγητά θα μαγειρέψεις σε μια εβδομάδα με ζέστη και ηλιοφάνεια και άλλα σε μια μουντή βροχερή η ψυχρή εβδομάδα! Τσέκαρε τον καιρό και προσάρμοσε τις επιλογές σου ανάλογα με αυτόν!

4.      Επίλεξε μια συγκεκριμένη ημέρα για τα ψώνια σου και κάνε λίστα

Το να πηγαίνεις για ψώνια μια συγκεκριμένη ημέρα και όχι τυχαία, βοηθά να κρατάς σωστή οργάνωση στα γεύματα και τα υλικά σου. Γράψε από τη μια πλευρά τα φαγητά της εβδομάδας και από την άλλη τα υλικά που θα χρειαστείς!

5.      Φτιάξε ένα ισορροπημένο πλάνο διατροφής!

Φρόντισε να συμπεριλαμβάνεις στα γεύματα της εβδομάδας όλα όσα χρειάζεται ο οργανισμός για μια καλή υγεία και ισορροπία: όσπρια, κρέας και πουλερικά, ψάρι, ζυμαρικά, λαδερά και φυσικά άφθονα λαχανικά!

6.      Βάλε τα λαχανικά στην καθημερινότητά σου!

Επειδή κάνουν καλό σε όλους! Επειδή βάζουν χρώμα και γεύση στα πιάτα σου. Επειδή σου δίνουν αμέτρητες ιδέες για συνταγές, με τα πάντα! Εκτός από τα φρέσκα λαχανικά, φρόντισε να έχεις πάντα στην κατάψυξη και τα ντουλάπια της κουζίνας σου λαχανικά Bonduelle, που σου δίνουν λύσεις να μαγειρέψεις γρήγορα, νόστιμα και θρεπτικά!