Γεια σας! Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies για τη συλλογή στατιστικών στοιχείων, την ανάλυση της περιήγησης στον ιστότοπο, για σκοπούς Marketing και διαφήμισης και για να προσφέρουμε στους επισκέπτες μας τη βέλτιστη εμπειρία.

Μάθετε περισσότερα

Αποδέχομαι Δεν αποδέχομαι

Tips για να “μείνεις σπίτι” και...να παραμείνεις fit

Eαν οι ΛΑΧΑΝΙSTAS έβγαζαν ένα σύνθημα μετά το «Μένουμε Σπίτι» αυτό θα ήταν «Μην Τρως» ή τουλάχιστον «Φάε Υγιεινά»! Γιατί τώρα, εν μέσω καραντίνας, όλοι το έχουν ρίξει στην εύκολη λύση: το τσιμπολόγημα! Τώρα που δε φοράμε τα κομψά μας ρούχα, αλλά φαρδιές φόρμες, τώρα που δεν περπατάμε τόσο, παρά μόνο από το σαλόνι στο καθιστικό και την κουζίνα, τώρα που το άγχος της πανδημίας δημιουργεί μια περίεργη ψυχολογική κατάσταση σε αντίθεση με την χαλάρωση της θαλπωρής του σπιτιού, αλλά και τελικά...η βαρεμάρα μας, οδηγεί σε διατροφικές αταξίες! Ξέρεις πώς θα τις περιορίσεις; Άκου εναν ΛΑΧΑΝΙSTA!

Τρώγε τροφές που σου φέρνουν γρήγορα κορεσμό

Τα μανιτάρια για παράδειγμα, που περιέχουν 95% νερό, σε βοηθούν να χορτάσεις γρήγορα! Επίσης, οι πρωτεϊνες, σε συνδυασμό με τα λαχανικά, αποτελούν ένα καλό ολοκληρωμένο γεύμα που θα περιορίσει τις ενδιάμεσες λιγούρες σου!

Απόφυγε τροφές που σε κάνουν να πεινάς γρήγορα

Ψωμάκια, κρουασανάκια, πολλοί υδατάνθρακες και ζάχαρη είναι τροφές που όσο περισσότερο τις καταναλώνεις, τόσο πιο γρήγορα ο οργανισμός σου νιώθει ξανά την ανάγκη να φάει! Αντικατέστησε τη ζάχαρη με στέβια, φάε κριτσίνια αντί για ψωμί και όταν θέλεις γλυκό ρίξτο στους χουρμάδες ή τα δαμάσκηνα!

Πίνε πολλά υγρά

Ενυδατώνοντας τον οργανισμό σου μπορείς να περιορίζεις το αίσθημα της πείνας και της λιγούρας που νιώθεις όταν δεν έχεις και πολλά πράγματα να κάνεις! Εκτός από νερό, φρόντιζε να πίνεις αρκετά αφεψήματα και ροφήματα, και φρόντιζε να τα πολαμβάνεις αργά, όπως θα απολάμβανες έναν καλό καφέ!

Κατανάλωσε αρκετές φυτικές ίνες

Μην ξεχνάς τα αγαπημένα σου λαχανικά, αλλά και φρούτα σε ελεγχόμενες ποσότητες. Τα λαχανικά είναι η πιο safe λύση για να απαντήσεις στην κρίση λιγούρας σου, αλλά και για να διατηρήσεις τη λειτουργία του εντέρου σου σε καλά επίπεδα.

Κράτησε απασχολημένα τα χέρια και το μυαλό σου!

Εκτός από τις ώρες εργασίας στο σπίτι, τις υπόλοιπες ώρες τι κάνεις; Γέμισε τα κενά με πράγματα που σου αρέσουν, φτιάχνοντας κατασκευές, γράφοντας, διαβάζοντας, κάνοντας γυμναστική ή ακόμη και πλέκοντας ή φτιάχνοντας παζλ! Μελέτες δείχνουν ότι το πλέξιμο είναι ένα είδος ψυχοθεραπείας, ενώ κάθε ασχολία που απαιτεί συγκέντρωση απομακρύνει το μυαλό σου από κακές σκέψεις όπως το να τσιμπολογήσεις!

Ακολούθησε τις συμβουλές ώστε όταν έρθει η μέρα που οι πόρτες θα...ανοίξουν να μπορείς ξανά να μπεις άνετα σε εκείνο το αγαπημένο σου ανοιξιάτικο τζιν! Το αξίζεις!


Συνταγές που σας ενδιαφέρουν

Ορεκτικό λευκών φασολιών με πιπεριές και ελιές
Ορεκτικό λευκών φασολιών με πιπεριές και ελιές

Μεσογειακό και δυναμωτικό!

4 άτομα πάνω από 45' Μέτρια Δυσκολία
ΛΑΧΑΝΙSTAS Μανιτάρια σαγανάκι (μανιτάρια με λιωμένο λευκό τυρί φέτα)
ΛΑΧΑΝΙSTAS Μανιτάρια σαγανάκι (μανιτάρια με λιωμένο λευκό τυρί φέτα)

Ο τέλειος μεζές

4 άτομα 15-30' Εύκολη
Πίτσα με σπανάκι και μανιτάρια
Πίτσα με σπανάκι και μανιτάρια

100% vegetarian, 100% απόλαυση!

4 άτομα πάνω από 45' Μέτρια Δυσκολία
ΛΑΧΑΝΙSTAS Κολοκυθοκεφτέδες με καλαμπόκι
ΛΑΧΑΝΙSTAS Κολοκυθοκεφτέδες με καλαμπόκι

Εύκολη συνταγή για όλη την οικογένεια!

6 άτομα 30-45' Εύκολη
Tips για να “μείνεις σπίτι” και...να παραμείνεις fit

Eαν οι ΛΑΧΑΝΙSTAS έβγαζαν ένα σύνθημα μετά το «Μένουμε Σπίτι» αυτό θα ήταν «Μην Τρως» ή τουλάχιστον «Φάε Υγιεινά»! Γιατί τώρα, εν μέσω καραντίνας, όλοι το έχουν ρίξει στην εύκολη λύση: το τσιμπολόγημα! Τώρα που δε φοράμε τα κομψά μας ρούχα, αλλά φαρδιές φόρμες, τώρα που δεν περπατάμε τόσο, παρά μόνο από το σαλόνι στο καθιστικό και την κουζίνα, τώρα που το άγχος της πανδημίας δημιουργεί μια περίεργη ψυχολογική κατάσταση σε αντίθεση με την χαλάρωση της θαλπωρής του σπιτιού, αλλά και τελικά...η βαρεμάρα μας, οδηγεί σε διατροφικές αταξίες! Ξέρεις πώς θα τις περιορίσεις; Άκου εναν ΛΑΧΑΝΙSTA!

Τρώγε τροφές που σου φέρνουν γρήγορα κορεσμό

Τα μανιτάρια για παράδειγμα, που περιέχουν 95% νερό, σε βοηθούν να χορτάσεις γρήγορα! Επίσης, οι πρωτεϊνες, σε συνδυασμό με τα λαχανικά, αποτελούν ένα καλό ολοκληρωμένο γεύμα που θα περιορίσει τις ενδιάμεσες λιγούρες σου!

Απόφυγε τροφές που σε κάνουν να πεινάς γρήγορα

Ψωμάκια, κρουασανάκια, πολλοί υδατάνθρακες και ζάχαρη είναι τροφές που όσο περισσότερο τις καταναλώνεις, τόσο πιο γρήγορα ο οργανισμός σου νιώθει ξανά την ανάγκη να φάει! Αντικατέστησε τη ζάχαρη με στέβια, φάε κριτσίνια αντί για ψωμί και όταν θέλεις γλυκό ρίξτο στους χουρμάδες ή τα δαμάσκηνα!

Πίνε πολλά υγρά

Ενυδατώνοντας τον οργανισμό σου μπορείς να περιορίζεις το αίσθημα της πείνας και της λιγούρας που νιώθεις όταν δεν έχεις και πολλά πράγματα να κάνεις! Εκτός από νερό, φρόντιζε να πίνεις αρκετά αφεψήματα και ροφήματα, και φρόντιζε να τα πολαμβάνεις αργά, όπως θα απολάμβανες έναν καλό καφέ!

Κατανάλωσε αρκετές φυτικές ίνες

Μην ξεχνάς τα αγαπημένα σου λαχανικά, αλλά και φρούτα σε ελεγχόμενες ποσότητες. Τα λαχανικά είναι η πιο safe λύση για να απαντήσεις στην κρίση λιγούρας σου, αλλά και για να διατηρήσεις τη λειτουργία του εντέρου σου σε καλά επίπεδα.

Κράτησε απασχολημένα τα χέρια και το μυαλό σου!

Εκτός από τις ώρες εργασίας στο σπίτι, τις υπόλοιπες ώρες τι κάνεις; Γέμισε τα κενά με πράγματα που σου αρέσουν, φτιάχνοντας κατασκευές, γράφοντας, διαβάζοντας, κάνοντας γυμναστική ή ακόμη και πλέκοντας ή φτιάχνοντας παζλ! Μελέτες δείχνουν ότι το πλέξιμο είναι ένα είδος ψυχοθεραπείας, ενώ κάθε ασχολία που απαιτεί συγκέντρωση απομακρύνει το μυαλό σου από κακές σκέψεις όπως το να τσιμπολογήσεις!

Ακολούθησε τις συμβουλές ώστε όταν έρθει η μέρα που οι πόρτες θα...ανοίξουν να μπορείς ξανά να μπεις άνετα σε εκείνο το αγαπημένο σου ανοιξιάτικο τζιν! Το αξίζεις!