Γεια σας! Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies για τη συλλογή στατιστικών στοιχείων, την ανάλυση της περιήγησης στον ιστότοπο, για σκοπούς Marketing και διαφήμισης και για να προσφέρουμε στους επισκέπτες μας τη βέλτιστη εμπειρία.

Μάθετε περισσότερα

Αποδέχομαι Δεν αποδέχομαι

Τα κόκκινα φασόλια

Τα κόκκινα φασόλια, γνωστά ως "τσίλι", είναι σκούρα κόκκινα, το σχήμα τους μοιάζει με νεφρό και είναι ιδιαίτερα δημοφιλή στην Ινδία, τις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ισπανία.

100g Κόκκινα φασόλια = 93 θερμίδες

Περιέχουν άμυλο, μαγνήσιο, σίδηρο, ψευδάργυρο και βιταμίνες Β1, Β6. Συμβάλει στην προστασία από τον καρκίνο και τον διαβήτη.

Τα κόκκινα φασόλια είναι μια πηγή πλούσια σε ίνες. Η κατανάλωση βοηθά στην εξάλειψη των τοξινών. Δίνει στο σώμα πολλή ενέργεια, η οποία χρησιμοποιείται σταδιακά, και όχι μόνο θερμίδες που "λιπαίνουν".

Τα κόκκινα φασόλια περιέχουν άμυλο, μαγνήσιο, ψευδάργυρο, σίδηρο και πολλές βιταμίνες Β, ειδικά Β6, η οποία είναι ευεργετική, μεταξύ άλλων, για το ανοσοποιητικό σύστημα του σώματος, την κατάσταση του δέρματος και τη λειτουργίας του νευρικού συστήματος.

Το ξηρό φασόλι πρέπει να μουλιάσει πριν μαγειρευτεί. Αυτό θα επιταχύνει τη διαδικασία βρασμού και θα εξαλείψει ουσίες που προκαλούν δυσπεψία.



Συνταγές που χρησιμοποιούν αυτό το λαχανικό

Φωλίτσες φασολιών
Φωλίτσες φασολιών

Το έξυπνο σνακ!

4 άτομα πάνω από 45' Εύκολη