Γεια σας! Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies για τη συλλογή στατιστικών στοιχείων, την ανάλυση της περιήγησης στον ιστότοπο, για σκοπούς Marketing και διαφήμισης και για να προσφέρουμε στους επισκέπτες μας τη βέλτιστη εμπειρία.

Μάθετε περισσότερα

Αποδέχομαι Δεν αποδέχομαι

Το χρένο

Ένα φυτό ευρέως διαδεδομένο στην Ευρώπη και την Ασία που χρησιμοποιείται για τη ρίζα όσο και για τα φύλλα του.

100 γραμμάρια χρένου = 68 θερμίδες

Το χρένο ή αλλιώς αλογοράπανο, περιέχει φώσφορο, θείο, κάλιο, ασβέστιο, σίδηρο, νάτριο και μαγνήσιο, καθώς και βιταμίνες Α, Β και C.

Καθαρή υγεία

Το χρένο έχει αντιβακτηριακή, αντιική και αντιμυκητιακή δράση. Διεγείρει τον μεταβολισμό, είναι ρυθμιστής της λειτουργίας του ήπατος και των νεφρών και αυξάνει την αντοχή του σώματος. Περιέχει περισσότερη βιταμίνη C από τα λεμόνια και τα πορτοκάλια και συνιστάται ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια φθινόπωρου προς χειμώνα και χειμώνα προς άνοιξη.

Ξυπνά τις αισθήσεις

Το κουρεμένο χρένο, με τη χαρακτηριστική, έντονη μυρωδιά του είναι ένα πολύτιμο συστατικό πολλών πιάτων, όπως ωμών σαλατών που σερβίρονται με κρέμα και λεμόνι, ως πρόσθετο σε ζεστό ή κρύο κρέας και πιάτα με ψάρι.

Διατηρήστε τη φρεσκάδα

Λόγω των φυσικών αντιβακτηριακών ουσιών, το χρένο έχει εξαιρετικές ιδιότητες. Βούτυρο, κρέας ή ψάρι τυλιγμένο σε φύλλα χρένου διατηρούν τη φρεσκάδα τους για μεγαλύτερα χρονικά διαστήματα, επειδή δεν επιτρέπουν την ανάπτυξη βακτηριδίων.

Μέχρι δακρύων

Εάν το χρένο είναι φρέσκο, με ισχυρά αποστάγματα, τα έλαια του μπορούν να προκαλέσουν δάκρυα ή φτέρνισμα - σε τέτοιες περιπτώσεις συνιστάται να μυρίσετε ένα κομμάτι ψωμί, η μυρωδιά του οποίου καταπραΰνει τον ερεθισμένο βλεννογόνο αδένα.