Γεια σας! Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies για τη συλλογή στατιστικών στοιχείων, την ανάλυση της περιήγησης στον ιστότοπο, για σκοπούς Marketing και διαφήμισης και για να προσφέρουμε στους επισκέπτες μας τη βέλτιστη εμπειρία.

Μάθετε περισσότερα

Αποδέχομαι Δεν αποδέχομαι

Το λευκό φασόλι

Καλλιεργείται για τους μικρούς, λευκούς σπόρους του και προέρχεται από την Κεντρική και Νότια Αμερική.

100 γραμμάρια φασολιών = 102 θερμίδες

Περιέχει σίδηρο, ασβέστιο, μαγνήσιο, πρωτεΐνες, βιταμίνη Ε και είναι πηγή σιδήρου. Οι άνθρωποι με ανεπάρκεια σιδήρου γίνονται αδύναμοι και απαθείς. Τα άτομα που κινδυνεύουν ιδιαίτερα να παρουσιάσουν έλλειψη σιδήρου είναι έγκυες γυναίκες ή παιδιά. Για καλύτερη αφομοίωση, συνιστάται η κατανάλωση των φασολιών μαζί με λαχανικά πλούσια σε βιταμίνη C.  

Το λευκό φασόλι περιέχει ασβέστιο και μαγνήσιο, τις συμπληρωματικές ουσίες που εξασφαλίζουν ότι τα δόντια και τα οστά θα είναι ισχυρά.

Ο βασιλικός σπόρος. Ο κόκκος του φασολιού είναι επίσης μέρος της παράδοσης της γιορτής των τριών Magi. Σε πολλές περιοχές, όπως η Γαλλία ή η Ισπανία, η οικογένεια χωρίζει μια πίτα με ένα κόκκο φασολιών. Ανάλογα με την τοπική παράδοση, μερικές φορές ο κόκκος των φασολιών ονομάζεται βασιλιάς του πάρτι. Άλλες φορές πρέπει... να πληρώσει το λογαριασμό.

Τα φασόλια αποτελούν μέρος πολλών ειδών σούπας, όπως η Cassoulet στη Γαλλία, η Fababa στην Ισπανία ή η Feijoada στη Βραζιλία, μερικά κυρίως πιάτα όπως το Pasta e Fagiolli στην Ιταλία, κρύες και ζεστές σαλάτες. Θα μπορούσε η επίδραση των φασολιών να παίξει ρόλο στην επιτυχία αυτών των χωρών στο ποδόσφαιρο; Αν ναι, τότε αυτό είναι ένα καλά φυλαγμένο μυστικό!