Γεια σας! Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies για τη συλλογή στατιστικών στοιχείων, την ανάλυση της περιήγησης στον ιστότοπο, για σκοπούς Marketing και διαφήμισης και για να προσφέρουμε στους επισκέπτες μας τη βέλτιστη εμπειρία.

Μάθετε περισσότερα

Αποδέχομαι Δεν αποδέχομαι

Το σέλινο

Καλλιεργείται για τη σφαιρική ρίζα του αλλά και για το φυλλοειδές τμήμα με τα αρωματικά και τραγανά φύλλα του.

100 γραμμάρια σέλινο = 18 θερμίδες

Περιέχει πολλά μεταλλικά στοιχεία όπως κάλιο, ψευδάργυρο, ασβέστιο, φώσφορο, μαγνήσιο και βιταμίνες C, B, PP, E και προβιταμίνη Α.

Στην κινεζική ιατρική, το σέλινο χρησιμοποιήθηκε πολύ ως φάρμακο κατά της υπέρτασης. Έρευνες έχουν δείξει ότι στο σέλινο υπάρχουν ενώσεις που σταθεροποιούν την αρτηριακή πίεση. Περιέχει επίσης βιταμίνη C, η οποία επηρεάζει το ανοσοποιητικό μας σύστημα, αυξάνοντας την αντοχή μας σε λοιμώξεις ή ασθένειες.

Οι θεραπευτικές ιδιότητες είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικές όταν καταναλωθεί ωμό. Αυτό είναι χρήσιμο στην περίπτωση στομαχικής διαταραχής, ρευματοπάθειας, παχυσαρκίας ή ασθένειας της ουροδόχου κύστης. Οι ωμές σαλάτες και οι χυμοί σέλινου είναι ένας ιδανικός τρόπος για να διατηρηθεί μια καλή ψυχική κατάσταση καθώς καθαρίζει το σώμα μας από τις τοξίνες.

Ακόμη και στην αρχαιότητα το σέλινο θεωρούνταν αφροδισιακό. Σας προτείνουμε, λοιπόν, ένα νόστιμο πιάτο με σέλινο όπως έκαναν και οι αρχαίοι Ρωμαίοι, για να μην ξεχάσουμε το στέμμα του νικητή, από φύλλα σέλινου. Σας συνιστούμε επίσης να δοκιμάσετε τις ευεργετικές ιδιότητες του χυμού σέλινου για μώλωπες και γρατζουνιές.

Το σέλινο προέρχεται από μια άγρια ​​ποικιλία που εξαπλώνεται στην Ευρώπη και την Ασία σε υγρή, ελαφρώς αλμυρή γη. Αρχικά, χρησιμοποιήθηκε ως φαρμακευτικό φυτό και για διακόσμηση τραπεζιών. Τον δέκατο έβδομο αιώνα έγινε δημοφιλές στον κόσμο ως λαχανικό. Στις Ηνωμένες Πολιτείες έφθασε στις αρχές του δέκατου ένατου αιώνα. Σήμερα καλλιεργείται σε δύο μορφές, για τα φύλλα και τη ρίζα του.