Γεια σας! Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies για τη συλλογή στατιστικών στοιχείων, την ανάλυση της περιήγησης στον ιστότοπο, για σκοπούς Marketing και διαφήμισης και για να προσφέρουμε στους επισκέπτες μας τη βέλτιστη εμπειρία.

Μάθετε περισσότερα

Θες φυτική πρωτεϊνη; Δες τις καλύτερες πηγές!

Κάνεις διατροφή; Οι πρωτεΐνες αποτελούν βασικό συστατικό στην καθημερινή διατροφή σου! Είτε αποφεύγεις το κρέας είτε όχι, μπορείς να εμπλουτίσεις τη διατροφή σου με λαχανικά και τροφές που έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη, αλλά και κάνουν τα πιάτα σου ακόμη πιο…ενδιαφέροντα! 

 

 

Αρακάς

Ένα φλιτζάνι αρακάς μπορεί να περιέχει περισσότερη πρωτεϊνη από όση σου δίνει ένα μεγάλο αυγό! Μπορείς να τον απολαύσεις λαδερό ή ως συνοδευτική σαλάτα με λαδολέμονο ή ελαφριά σος μουστάρδας. Ακόμη, μπορείς να ετοιμάσεις πέστο με λιωμένο αρακά, σκόρδο, ελαιόλαδο και λεμόνι ή να τον απολαύσεις ως κρεμώδη σούπα!  

Σπανάκι

Εκτός από κορυφαία πηγή σιδήρου, το σπανάκι σου δίνει και 1 γραμμάριο πρωτεΐνης ανά φλιτζάνι. Φυσικά και πάει με τα πάντα και θα βρεις αμέτρητες συνταγές που μπορείς να το εντάξεις!

Μπρόκολο

Κάθε φλυτζάνι μπρόκολο περιέχει σχεδόν 3 γραμμάρια πρωτεΐνης και είναι το θαυματουργό πράσινο λαχανικό που περιέχει αμέτρητες θρεπτικές αξίες! Μπορείς να το βρεις μέσα στα 3 ανάμικτα λαχανικά της Bonduelle, περασμένα από τον ατμό πριν την κατάψυξη, ώστε να μη χάνουν ούτε ίχνος από τη θρεπτική τους αξία!

Κουνουπίδι

Το ξαδερφάκι του μπρόκολου είναι σχεδόν ισάξιας θρεπτικής αξίας με το μπρόκολο. Απόλαυσέ το παρέα, μέσα στα 3 ανάμικτα λαχανικά, που δε χάνουν τις βιταμίνες τους, αφού είναι περασμένα από τον ατμό πριν καταψυχθούν.

Μανιτάρια

Τα μανιτάρια, όχι μόνο είναι πλούσια σε  πρωτεΐνες, αλλά οι πρωτεΐνες τους είναι υψηλής βιολογικής αξίας και συναγωνίζονται τις ζωικές πρωτεΐνες, χωρίς όμως τις τοξίνες, τα λίπη και τη χοληστερόλη! Απόλαυσέ τα χωρίς συντηρητικά, από τον ειδικό στα γαλλικά μανιτάρια: τη Bonduelle!

Κόκκινα φασόλια

Τα κόκκινα φασόλια ανεβάζουν την πρωτεϊνη στο κόκκινο, χωρίς όμως να ανεβάζουν τις θερμίδες στην καθημερινή σου διατροφή! Απόλαυσέ τα σε κονσέρβα, χωρίς να χάνουν καθόλου από την θρεπτική τους αξία! Φυσικά από την Bonduelle!  


Συνταγές που σας ενδιαφέρουν

ΛΑΧΑΝΙSTAS Λαχταριστά fusilli με αρακά  & τυρί κρέμα
ΛΑΧΑΝΙSTAS Λαχταριστά fusilli με αρακά & τυρί κρέμα

Τόσο λαχταριστά, που θα θες και δεύτερο πιάτο!

2 άτομα 15-30' Εύκολη
ΛΑΧΑΝΙSTAS Γιορτινό Σπανακόδεντρο
ΛΑΧΑΝΙSTAS Γιορτινό Σπανακόδεντρο

Το τέλειο γιορτινό fingerfood!

12 άτομα 30-45' Μέτρια Δυσκολία
ΛΑΧΑΝΙSTAS Σουφλέ με πουρέ λαχανικών και σαλάμι αέρος
ΛΑΧΑΝΙSTAS Σουφλέ με πουρέ λαχανικών και σαλάμι αέρος

Ένας γευστικός πειρασμός, από τον Βασίλη Καλλίδη!

2 άτομα πάνω από 45' Μέτρια Δυσκολία
ΛΑΧΑΝΙSTAS ΓΕΜΙΣΤΑ ΜΕ TEXAS MIX
ΛΑΧΑΝΙSTAS ΓΕΜΙΣΤΑ ΜΕ TEXAS MIX

Ένα παραδοσιακό πιάτο…αλλιώτικα!

4 άτομα 30-45' Μέτρια Δυσκολία
Θες φυτική πρωτεϊνη; Δες τις καλύτερες πηγές!

Κάνεις διατροφή; Οι πρωτεΐνες αποτελούν βασικό συστατικό στην καθημερινή διατροφή σου! Είτε αποφεύγεις το κρέας είτε όχι, μπορείς να εμπλουτίσεις τη διατροφή σου με λαχανικά και τροφές που έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη, αλλά και κάνουν τα πιάτα σου ακόμη πιο…ενδιαφέροντα! 

 

 

Αρακάς

Ένα φλιτζάνι αρακάς μπορεί να περιέχει περισσότερη πρωτεϊνη από όση σου δίνει ένα μεγάλο αυγό! Μπορείς να τον απολαύσεις λαδερό ή ως συνοδευτική σαλάτα με λαδολέμονο ή ελαφριά σος μουστάρδας. Ακόμη, μπορείς να ετοιμάσεις πέστο με λιωμένο αρακά, σκόρδο, ελαιόλαδο και λεμόνι ή να τον απολαύσεις ως κρεμώδη σούπα!  

Σπανάκι

Εκτός από κορυφαία πηγή σιδήρου, το σπανάκι σου δίνει και 1 γραμμάριο πρωτεΐνης ανά φλιτζάνι. Φυσικά και πάει με τα πάντα και θα βρεις αμέτρητες συνταγές που μπορείς να το εντάξεις!

Μπρόκολο

Κάθε φλυτζάνι μπρόκολο περιέχει σχεδόν 3 γραμμάρια πρωτεΐνης και είναι το θαυματουργό πράσινο λαχανικό που περιέχει αμέτρητες θρεπτικές αξίες! Μπορείς να το βρεις μέσα στα 3 ανάμικτα λαχανικά της Bonduelle, περασμένα από τον ατμό πριν την κατάψυξη, ώστε να μη χάνουν ούτε ίχνος από τη θρεπτική τους αξία!

Κουνουπίδι

Το ξαδερφάκι του μπρόκολου είναι σχεδόν ισάξιας θρεπτικής αξίας με το μπρόκολο. Απόλαυσέ το παρέα, μέσα στα 3 ανάμικτα λαχανικά, που δε χάνουν τις βιταμίνες τους, αφού είναι περασμένα από τον ατμό πριν καταψυχθούν.

Μανιτάρια

Τα μανιτάρια, όχι μόνο είναι πλούσια σε  πρωτεΐνες, αλλά οι πρωτεΐνες τους είναι υψηλής βιολογικής αξίας και συναγωνίζονται τις ζωικές πρωτεΐνες, χωρίς όμως τις τοξίνες, τα λίπη και τη χοληστερόλη! Απόλαυσέ τα χωρίς συντηρητικά, από τον ειδικό στα γαλλικά μανιτάρια: τη Bonduelle!

Κόκκινα φασόλια

Τα κόκκινα φασόλια ανεβάζουν την πρωτεϊνη στο κόκκινο, χωρίς όμως να ανεβάζουν τις θερμίδες στην καθημερινή σου διατροφή! Απόλαυσέ τα σε κονσέρβα, χωρίς να χάνουν καθόλου από την θρεπτική τους αξία! Φυσικά από την Bonduelle!  

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description