Γεια σας! Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies για τη συλλογή στατιστικών στοιχείων, την ανάλυση της περιήγησης στον ιστότοπο, για σκοπούς Marketing και διαφήμισης και για να προσφέρουμε στους επισκέπτες μας τη βέλτιστη εμπειρία.
Μάθετε περισσότερα
«Από το 2015, η ανάπτυξη της βιολογικής αγοράς επιταχύνεται διαρκώς στην Ευρώπη, ωστόσο το 2020 χαρακτηρίστηκε από μια ακόμη ταχύτερη ανάπτυξη», δήλωσε η κ. Helga Willer του Ερευνητικού Ινστιτούτου Βιολογικής Γεωργίας (FIBL), κατά τη διάρκεια της διεθνούς εμπορικής έκθεσης Biofach/Vivaness στις 17 Φεβρουαρίου 2021. Η υγειονομική κρίση του 2020 οδήγησε σε μια αλλαγή στις συνήθειες των καταναλωτών ως προς την διατροφή τους, ωθώντας τους στη συνέχεια να καταναλώνουν περισσότερο υγιεινά προϊόντα βιώσιμης γεωργίας.
Στη Bonduelle, είμαστε πεπεισμένοι ότι η φύση είναι το μέλλον μας, οπότε γι’ αυτό και μπορούμε να δεσμευθούμε απέναντι στον πλανήτη, τα τρόφιμα και τους ανθρώπους. Ως αγροτική επιχείρηση, η Bonduelle επιθυμεί να ανοίξει το δρόμο για τη μετάβαση προς τη φυτική διατροφή για την ευημερία του πλανήτη και των ανθρώπων, δεσμευόμενη σε μια διαδικασία που θα την καταστήσει πιστοποιημένη «B Corp» επιχείρηση, με θετικό αντίκτυπο στο οικονομικό μοντέλο για τα ενδιαφερόμενα μέρη του.
Σύμφωνα με την Παγκόσμια Τράπεζα, η ποσότητα των αποβλήτων σε ολόκληρο τον κόσμο θα μπορούσε να αυξηθεί κατά 70% έως το 2050. Ως εκ τούτου, τα μηδενικά απόβλητα και η υιοθέτηση νέων συνηθειών γίνονται, πια πρώτες προτεραιότητες. Ευτυχώς, οι συμπεριφορές των καταναλωτών εξελίσσονται ενόψει της κλιματικής έκτακτης ανάγκης. Η ταξινόμηση, η ανακύκλωση και η κομποστοποίηση αποτελούν τα σημαντικότερα στοιχεία που οδηγούν το μέλλον προς μια αισιόδοξη κατεύθυνση. Ωστόσο, η ανάληψη δράσης δεν είναι απλή για όλους.
Οι περιβαλλοντικές ανησυχίες και η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη δε θεωρούνται πλέον κάτι νέο. Η Mintel, εταιρεία ερευνών, πραγματοποίησε μια μελέτη για την ευημερία και το περιβάλλον, καταλήγοντας στο συμπέρασμα ότι αυτά είναι πολύ πιθανό να αποτελέσουν τις κυριότερες ανησυχίες για τους καταναλωτές παγκοσμίως μέχρι το 2030. Η τράπεζα Oney πραγματοποίησε μια μελέτη σχετικά με την συνειδητή κατανάλωση των ανθρώπων το 2020-2021, στην οποία το 90% των Ευρωπαίων πελατών της που συμμετείχαν ανέφεραν συγκεκριμένα ότι η συγκεκριμένη κίνηση οφείλεται στη δέσμευσή τους για πιο συνειδητή κατανάλωση.
Ως υπέρμαχος της υγιεινής ζωής, η Bonduelle είναι υπεύθυνη για τους καταναλωτές της, παρέχοντας τα καλύτερα προϊόντα για καθημερινά θρεπτικά και νόστιμα γεύματα για παιδιά και γονείς. Και δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος προσέγγισης των μικρών παιδιών, από το να παίζετε. Πολύ κοντά στους καταναλωτές, η Bonduelle τους καλεί να παίξουν, λανσάροντας μια εκστρατεία, με στόχο να εκπαιδεύσει τις προτιμήσεις των μικρών για τα τρόφιμα, προωθώντας την κατανάλωση φρούτων και λαχανικών, με έναν δημιουργικό και ιδιαίτερα ελκυστικό τρόπο.</p> <p>Τα νόστιμα λαχανικά καθώς και οι φιλικοί διατροφολόγοι, θα εισαγάγουν τα παιδιά, σε μια ιστορία για την υγεία και τη δημιουργικότητα. Έτσι, η Bonduelle θα στείλει ένα ισχυρό και αποτελεσματικό μήνυμα: η κατανάλωση φρούτων και λαχανικών μπορεί να είναι εύκολη, νόστιμη αλλά και διασκεδαστική.