1. >Apo to 1853
  2. >Υποδεχτείτε τις ανακυκλώσιμες συσκευασίες μέχρι το 2025 με ένα ‘’φρέσκο’’ επανασχεδιασμό

Υποδεχτείτε τις ανακυκλώσιμες συσκευασίες μέχρι το 2025 με ένα ‘’φρέσκο’’ επανασχεδιασμό

Ως μέρος της αποστολής της Bonduelle να προστατεύει ενεργά το περιβάλλον, μέχρι το έτος 2025, κάθε συσκευασία θα είναι ανακυκλώσιμη ή επαναχρησιμοποιούμενη. Έχοντας αυτό κατά νου, έχουμε ξεκινήσει τη διαδικασία επανασχεδιασμού της συσκευασίας της κατηγορίας των κατεψυγμένων και ανάμεικτων λαχανικών, προσεγγίζοντας με επιτυχία αυτόν τον στόχο.
Αυτό που οδήγησε στην αλλαγή ήταν μια βασική στρατηγική απαίτηση: διατήρηση και εξέλιξη των γνώριμων εικαστικών στοιχείων του brand (brand property), αναδεικνύοντάς το σε ένα μοντέρνο, αυθεντικό brand που θα ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό.
Στη διαδικασία σχεδιασμού της συσκευασίας, αναλύσαμε προσεκτικά και επαναπροσδιορίσαμε τα στοιχεία της:

Μια ευρεία επισκόπηση της κατηγορίας

Τα κατεψυγμένα λαχανικά συνήθως τοποθετούνται στους καταψύκτες το ένα πάνω στο άλλο, μακράν διαφορετικά από την κατηγορία προϊόντων σε κονσέρβα ή κουτί. Όσο περιμένουν τη σειρά τους προς αγορά, το εύκαμπτο υλικό της συσκευασίας τους χάνει τη φόρμα του μέσα στην κατάψυξη.
Λαμβάνοντας το παραπάνω υπόψιν, δόθηκε ουσιαστικά στα στρατηγικά σχεδιαστικά στοιχεία όλος ο απαιτούμενος χώρος, καθιστώντας τα πιο ορατά και ακαταμάχητα.

Όλα τα φώτα πάνω στη συσκευασία

Χρησιμοποιήθηκε φωτογραφία για να αποτυπωθεί η ρεαλιστική εικόνα του φαγητού, προσφέροντας τον κατάλληλο χώρο και οπτική γωνία που αναδεικνύει τη νοστιμιά του, ενσωματώνοντάς το στο design μίας συσκευασίας με συνοχή και αρμονικότητα.
Ιεραρχία & σύνθεση

Το ράφι αποτελεί ένα αγώνα ταχύτητας για την προσέλκυση ενδιαφέροντος, και έχουμε όλα τα βλέμματα στραμμένα στο ποιος θα νικήσει. Εξελίξαμε όλα τα σημαντικά στοιχεία, λαμβάνοντας υπόψη μας το περιβάλλον τοποθέτησης της συγκεκριμένης κατηγορίας  προϊόντος.

Παλέτα χρωμάτων Bonduelle

Παραμείναμε προσηλωμένοι στη διαφύλαξη της ακεραιότητας του brand, διατηρώντας την υπογραφή του εντός του χρωματικού συνδυασμού του πράσινου και του κίτρινου χρώματος.
Το λευκό φόντο αξιολογήθηκε ως η μόνη κατάλληλη επιλογή που παρέχει σωστή αντίθεση με τα λαχανικά (και το ‘’sea of green’’θα μπορούσε να θεωρηθεί κατάλληλο, αλλά είναι ήδη πανταχού παρόν στην κατηγορία).
Συμπτωματικά, το λευκό είναι επίσης μοντέρνο, premium και μέρος της παλέτας του brand Bonduelle.

Στυλιστική προσέγγιση

Η δημιουργική μας αναζήτηση είναι η δημιουργία συνθέσεων που αποπνέουν μια ξεχωριστή craft ατμόσφαιρα. Αυτό το στυλ σχεδίασης συνηγορεί με τo απαιτητικό πελατολόγιό μας που αναζητά αυθεντικά, οικεία και διακριτά προϊόντα, τα οποία έχουν δημιουργηθεί με σχολαστική φροντίδα και προσοχή. Αν και η έμπνευσή μας μπορεί να αντλήθηκε από εικαστικά χειροτεχνίας, φροντίσαμε να μην υπερβάλλουμε. Αντιθέτως, εξισορροπήσαμε προσεκτικά τα craft στοιχεία με το στυλ εφαρμογών του λογότυπου. Πιστεύουμε ότι αυτή η προσέγγιση τηρεί τη σωστή ισορροπία μεταξύ του craft design και της πρακτικότητας, διατηρώντας μια εικαστική ρητορική στην οποία το brand αποπνέει άνεση, σχετικότητα και αξιοπιστία.
 

Πώς τα καταφέραμε

Επιλέξαμε μια μοντέρνα και πιο minimal αισθητική για να υποστηρίξουμε τη διαδικασία ανακύκλωσης, στοχεύοντας στο να να ενσωματώσουμε την νέα μας φιλοσοφία στον σχεδιασμό της συσκευασίας.
Τα λαχταριστά λαχανικά παρουσιάζονται όσο το δυνατόν πιο κοντά στη στιγμή της συγκομιδής τους, αποτυπώνοντας τη βασική υπόσταση του προϊόντος και αφήνοντας παράλληλα χώρο για μια μεγάλη γκάμα γαστρονομικών ιδεών και προσεγγίσεων.

Αποστολή του brand

Η νέα προσέγγιση σχεδιασμού της συσκευασίας στοχεύει στη συνέχιση της αποστολής του brand που είναι το να εμπνέει τους καταναλωτές στο να κάνουν μια φυσική και συνειδητή επιλογή συμπερίληψης των λαχανικών στη διατροφή τους. Έτσι, η χρηστικότητα της συσκευασίας καταλήγει να είναι αντάξια της ποιότητας των λαχανικών μας (σκέτων ή ανάμεικτων) για όλους τους καταναλωτές.